Image Alt

Marta

Marta

Zdrowy kręgosłup

Marta jest z wykształcenia biologiem i pracuje jako nauczyciel akademicki na Akademii Pomorskiej w Słupsku. Od wielu lat jest również czynnym instruktorem fitness i trenerem. Stara się pogłębiać swoją wiedzę i umiejętności regularnie uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i konwencjach fitness. Prowadzi różnego rodzaju zajęcia fitness m.in. zdrowy kręgosłup, pilates, TBC, sztangi, ABF. Od kilku lat swoją szczególną uwagę skupia na formach prozdrowotnych (zdrowy kręgosłup, pilates, stretching), w których mogą uczestniczyć, obok osób młodych, również osoby starsze. Ukończyła również szkolenie Nordic Walking i Aqua Fitness. Jako osoba ambitna i chętna do ciągłego poszerzania wiedzy i nabywania nowych umiejętności jest otwarta na kolejne wyzwania. Prawidłowa technika ćwiczeń i dobra zabawa to według Marty najważniejsze w treningach fitness.

Szkolenia:

  • Instruktor rekreacji ruchowej o specjalności „Fitness – nowoczesne formy gimnastyki”
  • Trener personalny
  • Trener terapeuta specjalność senior i zdrowy kręgosłup
  • Instruktor Nordic Walking
  • Instruktor Aqua Fitness
  • Power Gym, Elite Weight Lifter (sztangi)
  • Step I, Step II, Step with style, Q Power Step Combination
  • Functional Trainer, Toning Functional Tools, Core stability
  • Body ball, easy ball (piłki)
  • Stretching, Stretching Rollers
  • Fit Mama (fitness dla kobiet w ciąży i po porodzie)
  • World Jumping Basic 1 (fitness na trampolinach)
  • Pilates Mat 1, Pilates Intermediate, Functional Pilates, Pilates Small Equipment (body ball, small ball, band, roller, disc, magic circle)
  • Therapy School (kręgosłup lędźwiowy, miednica i stawy krzyżowo – biodrowe, kręgosłup szyjny i piersiowy, senior, dno miednicy)
  • Miniband i powerband
  • Diagnostyka funkcjonalna
  • Szkolenia Harmonia Ruchu – anatomia w praktyce; kręgosłup; kończyna górna; kończyna dolna; aktywny senior – kompleksowe podejście; trening w ciąży i po porodzie; trening medyczny a układ nerwowy; stretching powięziowy; punkty spustowe i automasaż; relaksacja; zdrowa dieta; pilates inspiracje mata, pilates inspiracje mały sprzęt

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup to zajęcia mające charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny. To ćwiczenia spokojne, których celem jest wzmocnienie mięśni mających wpływ na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie pleców, mięśnie wzdłuż kręgosłupa, ale także mięśnie ud, pośladków, brzucha oraz mięśnie klatki piersiowej, barków i ramion. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy ciała są wplecione w tok lekcji. Zajęcia są przeznaczone dla wszystkich, szczególnie dla osób, które dużo czasu spędzają w pozycji siedzącej (np. w czasie pracy i nauki), stresują się, a jednocześnie nie mogą sobie pozwolić na dynamiczny trening.

Zadbaj o swój kręgosłup oraz cały aparat ruchu. Ciało podziękuje Ci sprawnością i zdrowiem! Lepiej zapobiegać niż leczyć!

Zajęcia Zdrowy kręgosłup wykorzystują różnorodny sprzęt fitness – piłki duże (body ball), piłki małe (easy ball), laski gimnastyczne, lekkie hantle, podkładki slide, wałki piankowe (rollery), dyski równoważne, taśmy, gumy (miniband, powerband), ringi, piłeczki do masażu.



Active Fitness i Taniec - Słupsk